pátek 22. května 2015

Tento týden..

...byl  u mě zase dost hektický..
Spousta vyřizování po úřadech,s Adélkou po doktorech,protože přijela z internátu se zánětem středního ucha..Práce na zahradě-okopala jsem skalky,zeleninu,jahodiště..k tomu žehlení,praní,vaření,uklízení..Už jsem toho měla plný zuby...Všeho..A tak jsem si nadělila pár malinkých radostí.
Koupila jsem si TOulavou kameru č.20.Mám všecky díly-a všecky poctivě přečtené,už jsem se nemohla dočkat,až vyjde..
myslím,že ji přes víkend přečtu..
Přišel mi můj oblíbený časopis na ruční práce-Dekor-léto 2015.Opět plný krásného tvoření.A co myslíte-včera-místo domácího uklízení kanava,bavlnky,jehla,nůžky...A za 3 hodinky byl obrázek na světě(snad bude mít brzo i rámeček a svoje místo na zdi...)

Taky jsem si koupila v sekáči  kostičkový zelenobílý kanafasoý ubrus na stůl na chatě..Teď momentálně je v pračce.Stál 25,-káčé.Já kanafas miluju!!Sice z jedné strany byl ustřihlý lem,ale už jsem ho obšila..Udělá ještě dost dlouho službu..

Včera jsem byla na veterině ostříhat našeho psího dědečka.má už 14 let a je to můj miláček...moje psí zlatíčko(celkem jich máme 3).Byly tu studentky z veteriny na praxi,tak v rámci praxe mu i  čistily uši a dezinfikovaly bradavici..Ten naříkal!!Ještě jsme dostali vodičku na bradavice..Holky měly zážitek,protože náš bolestínek opravdu tentokrát plakal..
Ve chlívku máme 2 nové selátka,Dorotka to jenom sleduje..
A jinak se nám dnes narodily koťátka,ale tam zatím nebudu fotit,aby si je kočky(máme dvě"maminy")někam neodnesly.Koťátka jsou zamluvený..A taky vlaštovky mají už svoje miminka...
Tak to už snad bude pro dnešek všecko..Mám před sebou  víceméně odpočinkový víkend..Snad zase nebude migréna..zítra roznesu noviny,uvařím a v poledne
 pojedu směr Kojetín-do neděle.A opravdu si naordinuju aspoň 24 hodin odpočinku.
PS:Aby  jsme těch zvířat neměli málo,v pondělí si jedu pro další zvířátka...Bude jich 5 ks a už teď jim slibuju,že se u nás budou mít velice dobře...
Tak všem přeju krásný víkend!!

Žádné komentáře:

Okomentovat