pátek 29. května 2015

Všecko má svůj čas..

Tak to je jedno z rčení mého miláčka..Všecko má svůj čas...Jsem si to dnes vybavila ,když jsem otevřela svou skříň na tvoření.Jedna krabice starých klíčů-některé z blešáku,některé od kámošky,zbytek ze železného šrotu.Nasbíráno asi za rok.Ty,co jsem měla předtím,už visí 2 roky na chodbě na zdi..Další krabice-3 podkovy-1 úplně rezavá,to byl nález na poli.musela být v zemi možná i 100 let.No,a 2 podkovy z blešáku.A konečně 3.krabice-3    kopyta ma obuv.Stará-2 z blešáku a 1 z půdy v Kojetíně.
Tak dnes nastala asi ta správná chvíle na renovaci.Veranda už je vymalovaná od podzimu a  dekorace skoro žádné-teda kromě police na zvonečky.Vzala jsem všecko do dílny,pořádně obrousila smirkem.Klíče a podkovy nastříkala černou barvou na kov,dřevěná kopyta natřela bílým balakrylem a naubrouskovala.A nechala všecko schnout.Mezitím jsem stihla uvařit,uklidit,upéct koláče,oprat a vyplít skalku.A prolistovat si nové číslo časopisu Venkov a styl(opět je nádherné!!!).Pak jsem usnula..Padla jsem úplně utahaná.Dnes jsem měla dost novin na roznos,vstávala jsem  brzo.
Poklidila jsem zvířátka,uvařila ještě na zítra pro svoje puberťáky špenát(zítra asi jedu pryč),aby mi neumřeli hlady..Nebo spíš nebudou mít čas na vaření,budou se učit do školy.No,a pak to začlo-hřebíky,kladívečko a už to jelo.Děcka radši vyklidily pole-maminka řádí..Všecko už zdobí zeď na verandě!!hurá-jeden z mých nesplněných loňských úkolů..
A přišla návštěva-zrovna,když jsem to dodělala..DAVID-kamarád mých dětí-a vlastně i můj..I když chodí teprve do 6.třídy.Super kluk.A protože ví,že miluju keramiku,tak dnes přišel s dárkem(teda bylo jich víc).Chodí ve škole do kroužku keramiky.Dnes si donesl svoje výrobky,co udělal za letošní školní rok,domů.A já jsem dostala "svůj příděl"..Tímto mu moc děkuju,překvapil mě.Vždycky,když k nám přijde,je tu sranda,protože dovede rozesmát snad každého..Jeho vtipy  mi vždy zlepší náladu..
Těžítko,mistička na svíčku a zvířátka...
Tak to je už pro dnešek všecko.O víkendu asi nebudu doma(dozvím se snad ještě dnes...).A v pond.nám držte pěsti.Synátor dělá závěrečné písemné zkoušky a s Adélkou jdu na kontrolu a konečně se rozhodne,zda jde na plánovanou operaci nebo ne..No,a já se dovím,zda od července jdu do práce na HPP..

2 komentáře:

  1. Zdeni, trochu sa šetri! Urobila si toho až-až, ale aspoň niečo, čo ťa bude dlho tešiť - myslím to na stene, krásne!
    Darček máš milý, chutný chlapec :-)
    Tak na pondelok držím prsty!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju,Danuško!!A neboj,já i odpočívám!!

    OdpovědětVymazat