čtvrtek 3. srpna 2017

A zase ta MOJE modrá

Tak jsem asi před 3 týdny jen tak řekla-ten strop v mojí ložnici je už rok prasklý a potřebovalo by se vymalovat.No-do hodů to nebude(jsou příští víkend)..Než jsem se nadála,bylo tu rozhodnutí-rekonstrukce ložnice...(teda už to není ložnice,ale můj pokoj,protože tu spávám sama). Tak jsme všecko vypakovali(máme rozkramováno po celém domě,protože můj pokoj rovná se moje skladiště-když já všecko nutně potřebuju...).No jo,jenomže to jsme ještě nevěděli,co nás čeká.Co mě,ale Peťu,který se do toho zcela vrhnul-i s Adélkou.Po odstěhování nábytku a oddělání koberce jsme se zděsili-plíseň,vlhko...Tak se musely oškrabat zdi,napenetrovat,vytrhat kus podlahy atd,atd...Pak zdít,včera vymalovat..A když už,tak už...Nová eletrika,velký koberec sběrný dvůr a budou tu jen malé tkané koberce(ty já přece miluju).Taky velkou postel už tu mít nebudu,na řadu přišel starý gauč,na kterém jsem spávala coby dítě.Je starý asi 100 let-po opravě,a bude na něm nová madrace.Protože tu mám spoustu starožitných věcí,tak tu bude na správném místě.Dnes je v plánu dodělání nových zásuvek,vypínačů a položení nové podlahy.v sobotu snad už vše nastěhujem na své místo(v pokoji bude nábytek úplně jinak přeskládán ,než byl původně). Včera se malovalo.Říkám-světle modrá(jak jinak).Když to Peťa zkusil na kousku zdi,mě málem kleplo.Tmavý...jak šmoulí žvýkačka.No,to né.tak se přimíchávala bílá barva.Zdálo se mi to pořád tmavé.Nakonec-po vyschnutí- to nevypadá tak špatně.. Těším se,až bude hotovo.Jde to pomalu,protože se tu pracuje po práci...Ale ten okamžik,kdy se ráno probudím do modrého pokoje ,ve kterém budou moje milované serepetičky od mých dětí(dnes už dospělých),od kamarádů,od segry,fotky a dárečky od mých blízkých,co už jsou v nebíčku..Věci (oblečení apod)roztřídím,spoustu určo zas ponesu na charitu..Jen živých kytiček tu zase bude spousta.(musím všecky osprchovat,jsou zaprášené).A samozřejmě,že tu bude se mnou Ťapinka,ta se mi pořád plete pod nohama.. Jestli to zvládnem,jak máme v plánu,tak snad po víkendu budou fotky s hotovým dílem.... Přeju všem krásný večer!Z. PS:a děkuju za milé komentáře k minulým příspěvkům!

Žádné komentáře:

Okomentovat