pondělí 7. srpna 2017

Magnetka od Leonky

Nedělní podvečer,sedím si ve svém křesle,dívám se na JOjku,pořad o chalupářích(zas tam byla krásná chaloupka...),tak si plánuju,že bych si tak konečně mohla dočíst poslední číslo Chalupáře,které mám doma už od úterý(to jsem ještě nevěděla,že budu čistit houby) a najednou sms-ka..Od Leony z práce-tak mi proběhlo hlavou,co se děje,snad nepíše,že nedojde ráno do práce..ty sms-ky tam od ní byly rovnou 2,jaksi jsem tu první odpoledne nezaregistrovala(bodejž,když jsem u Pavla spala po obědě,po celotýdenní práci jsem padla jak pařez.).Ta první-krásný pozdrav ze Sv.Hostýna,je tu zima..No,a ta druhá-koupila jsem ti magnetku. Tak jsem dnes ráno,hned po příchodu do práce,dostala slíbenou magnetku.Moc za ní Lei Děkuju!!magnetka je krásná a už zdobí naši ledničku.

Žádné komentáře:

Okomentovat