středa 2. srpna 2017

dovolená 2017-den 4.

Ráno bylo trochu pod mrakem.Jeli jsme se podívat do městečka Hluboká,v plánu jsou 2 návštěvy.Ta první -potřebuju nutně k holičce se ostříhat.Při cestách mi vadí moje dlouhé vlasy v přilbě...Hurá,po malém pátrání jsem našla super PANÍ holičku.Jmenuje se p.Kučerová a má holičství ve svém bytě přímo nad zdejší poštou.Vrátila se z dovolené,tak neměla nikoho objednaného,tudíž mě vzala.Povídaly jsme si o všem možném a čekalo mě tu překvapení-nádherné setkání s jejími pejsky Shitzu...To bylo mazlení!!jen fotit se jaksi nechtěli... Po návštěvě holičství jsme se vypravili na zdejší zámek.Opět nádhera!!!Perla Jižních Čech.. Po návštěvě zámku jsme si dali oběd na náměstíčku,potom jsme odjeli do kempu.Po obědě odpolední siesta.Pak v plánu návštěva zámku Kratochvíle.No,po příjezdu jsme zjistili,že zámek je zavřený kvůli natáčení TV.Tak jsme si dali trošku delší jízdu po zdejším kraji.Nakonec skvělá večeře v restauraci"Nová hospoda" v Lékařově Lhotě.Mňam! Pak odjezd do kempu,hygiena a spánek...

Žádné komentáře:

Okomentovat