neděle 10. září 2017

Modrý úlovek

Zrovna včera říkám-ten můj zrekonstruovaný pokoj by chtěl ještě modrou židli a už by to bylo to pravé ořechové.Když jsme dneska dojeli do Přerova,zaparkovali a dali se na vycházku po Přerově,prošli jsme kolem kontejneru kousek od našeho obchodu..A tady stála a ČEKALA NA MĚ!Normálně dřevěná židle s modrým čalouněním!Krásná modrá....Je sice malinko rozklížená,ale 1 kolík a troška lepidla to spraví.No,není krásná? PS:já vím,že jsem asi praštěná,ale já už jsem taková.Přece jsem ji tam nemohla nechat...Ještě by ji zničil déšť nebo nějaký vandal.A to by byla přece škoda...

1 komentář:

  1. Zdenka, mali ste krásnu vychádzku po dvorkoch Přerova, moc sa mi to tam páči, ale zakončenie je úplne že skvelé - veď tá stolička je fakt ako vyrobená do tvojho kráľovstva! Dáš ju do poriadku a budeš s ňou spokojná. Dobre, že si ju zachránila, lebo dážď by jej poriadne ublížil.
    Pááá

    OdpovědětVymazat