neděle 3. září 2017

nové cedulky na dveře

Asi před měsícem jsem si říkala,že bych si docela ráda pořídila cedulky na dveře.Mám zatím jen jednu keramickou na koupelnu z loňského jarmarku. Sedla jsem k pc,vlezla na Fler a hledala...Potřebovala jsem jich 6 ks.Nabídka velká,cena vysoká... Nechala jsem to zatím tak,ale asi za týden jsem šla v Přerově kolem jednoho obchůdku a tam byly cedulky malované na překližce.Vlezla jsem do obchodu,ale polotovary tu neprodávají.znovu večer hledám na fleru-a ejhle-super polotovar -oválek z překližky k dalšímu tvoření..Dala jsem objednávku a obchůdek proběhl během 4 dnů.Oválků jsem si objednala celkem 10.Cena jednoho byla 11,-kč. V pátek večer jsem sedla ke tvoření.oválky jsem si natřela bílým balakrylem a do druhého dne nechala zaschnout.v sobotu jsem naubrouskovala jemnou kytičkou levandule,poté dozdobila foukacím fixem.A dnes,když jsem dojela z Kojetína,napsala černým lihovým fixem text....

1 komentář: