neděle 10. září 2017

Otevřené dvorky Přerov 2017-1.část

Tak na tuto akci jsem byla opravdu zvědavá.Minulý týden jsem si o ní přečetla v tisku,navíc tu loňskou mi vychválila Zuzka z práce... Nechali jsme auto za naším obchodem a vydali se tedy prozkoumat dvorky několika přerovských činžovních domů.První zastávka-zapadlý tmavý kout kousek od obchodu.Připadala jsem si,jak v nějakém doupěti,kde přespávají bezdomovci...Bylo tu k vidění několik ručních maleb pověšených na provazu kolíčky..Takové moderní umění nemám vůbec ráda-takže nic moc pro mě.Ještě ta plynová maska na bustě Lenina,to je teda míra nevkusu.... Naše další zastávka-Kainarova ulice před Přerovankou,tady byly dnes odhaleny nové lavičky "Kainarovky".No,nic moc-pár sbitých nenalakovaných prken k sobě a reklamu tomu dělali,jako by na nich měl sedět bůhví kdo. Až další otevřený dvorek se mi opravdu líbil.Tady opravdu vládla taková ta atmosféra SETKÁVÁNÍ...Hrála tu živá hudba,lidičky seděli na židlích,všude pěkné kresby a fotky...

Žádné komentáře:

Okomentovat