neděle 17. září 2017

Odešel...

...do psího nebíčka. Donesla jsem ho našim před 10 lety,těsně před dušičkami..AMOR-v pořadí už třetí(a asi poslední).Venkovský voříšek-teda -abych byla přesná-kříženec jezevčíka.Když jsem ho tenkrát nesla,musela jsem ho dát pod bundu-byl malinký a byla mu zima. Ze začátku řádil,rozškubal všecko,na co přišel.počínaje útěrkami,ručníky,oblečením,okousal i koberec...Ale postupem času se z něj stal normální pokojový hodný pes.Trávil s našima všecek čas.Nechyběl při žádné činnosti v domě ani na zahradě nebo na dvoře. Před 3 týdny onemocněl.A ačkoliv dostal i kapačky,tak jeho srdíčko nevydrželo..A tak včera v noci odešel do psího nebíčka-za Amorem prvním i druhým,taky za naším Bobáškem..Už spí v hrobečku na zahradě-tam,kde to miloval...Chybí nám..

3 komentáře:

  1. To mi je ľúto, ale tak to chodí na tom svete. Myslím si, že po čase si zas zadovážiš nejakého, tak to bolo aj u nás, vraj nie, už žiadny Boro a predsa ho zas máme. Predsa to je len dobrý kamarát, nereptá, nesťažuje sa, občas aj poslúcha :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je tak smutné, když se vám ze života ztratí takový tvoreček. Vím, že i to musí být, ale těžko se s tím smiřuji, dodnes je mi moc smutno po mém kocourkovi.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou úžasní.. ať už psíci nebo kočičky... taky mi moc chybí náš kocourek ... ale nového už nechci kvůli silnici, která se stala velice rušnou.
    Zdenko, zdravím ☼. Jarka

    OdpovědětVymazat