sobota 16. listopadu 2019

A zase tvoříííííím....

Tvořím pořád/pokud mám čas/ a tvořím hlavně ráda!!Tak jsem přemýšlela,když se mě známá ptala,jak jsem se k tvoření dostala-já ani nevím..Je to ve mě,mám to asi v genech.Jedna babička vyšívala a háčkovala,ta druhá byla švadlena..A o tetách,kde jsem trávila prázdniny,ani nemluvím.Už jako malá jsem se naučila obšívat dírky,přišívat knoflíky,štupovat ponožky nebo háčkovat na panenku..Asi v 7.třídě mě chytlo vyšívání a už mě nepustilo..Bože,jak já jsem ráda,že jsem měla možnost se to naučit!ASi 90% dekorací doma mám vlastnoručně vyrobených.Naučila jsem se ubrouskovat,natírat,i trošku plést...Ráda aranžuju.A tady jsou moje výrobky,které jsem zvládla během 5 dní: obrázek pro kamarádku-myslivkyni: obrázek,s chaloupkami,který dostane další kamarádka: další 3 obrázky-teda spíš mini obrázky s vánočním motivem pro jednu minislečnu: adělíčci do tomboly na vánoční posezení v Osevě: stromečky ze šišek a oříšků: A nakonec jsem uháčkovala z miniklubíček oblečky na panenku-mimiko,kterou mám už měsíc doma..měla skončit ve sběrném dvoře-už si hoví u mě na komodě....

Žádné komentáře:

Okomentovat