úterý 19. listopadu 2019

Na HOstýně 19.11.2019-1.část

Babská jízda....A byla zase super!!!Byly jsme tu jen my tři a skupina asi 10 důchodkyň,které jsou v lázních Teplice nad Bečvou a udělaly si výlet-všecky byly z okolí Prahy a byly to "super babky".Při vzpomínce na ně se musím smát i doma. Bylo krásně-svítilo sluníčko.I když nahoře "na kopci" trošku fučelo.Hostýnek mám ráda,pokaždé se tu ráda vracím.Jedno z mých "srdcovek".Sednu si do kostela a myslím na všecky,kteří mi už odešli do nebe..Mám tu k nim jaksi blíž.. Po posezení v kostele/uvnitř jsem nefotila/ jsme si udělaly výšlap po okolí-prošly jsme kolem křížové cesty,jejíž autorem byl Dušan Jurkovič a je krásná!!-došly jsme ke hřbitůvku,kde odpočívají zdejší faráři.Potom zpět,kolem chrámu a do restaurace,kde jsme si daly oběd.PO obědě jsme sešly ještě dolů ke kapličce.Tady jsme potkaly další turisty.Vrátily jsme se nahoru. Počkaly jsme na autobus,který nás zase zavezl do Bystřice pod Hostýnem.Tady menší nákupy/jupííí,konečně jsem sehnala,co jsem chtěla-dárek na Vánoce/,navíc se mi ve zdejším sekáči podařilo sehnat kožešinu na tvoření. Byl to nádherný odpolední výlet.Holky-děkujuuuu!!

Žádné komentáře:

Okomentovat