sobota 16. listopadu 2019

Volné dny

Od 1.11.jsem na pracáku.Doma se věnuju všem činnostem,co jsou potřeba.První,co jsem udělala-velká přebírka ve skříních,hlavně oblečení-nepotřebné kousky už jsou tam,kde snad udělaly radost.Mně osobně se uvolnila třetina skříně,děckám taky.. Dostala jsem čtvrtinu obrovské dýně a taky 2 dýně hokaido.Tak jsem tu velkou zavařila a ty menší nastrouhala do kelímků a dala do mrazáku-na vaření dýňové polévky. Letos jsme měli málo jablek-a navíc to strašně rychle začalo hnít.Tak jsem taky strouhala do kelímků do mrazáku-na žemlovku,na koláč.... Samozřejmě,že zbytky skončily v kompostéru...U nás se to jinak nedělá. Stihla jsem krátký výlet se Zuzkou do Olomouce-ZUzka potřebovala do Luxoru a já hlavně do výtvarných potřeb.Nakoupily jsme už i nějaké dárečky k vánocům.Víc jsme toho nestihly.SAmozřejmě,že nechyběl zákusek a kafčo v cukrárně. Doma mezi vařením,uklízením,poklízením atd. se snažím něco tvořit-momentálně se vyžívám v tvoření dárků a dekorací na vánoce.Když jsem viděla ty ceny v obchodech-tak si říkám-to snad zvládnu taky-za míň peněz-snad nejsem tak blbá,že bych to nedala...Ale to až příští příspěvek....

Žádné komentáře:

Okomentovat