sobota 21. března 2020

Sbírky u nás doma.

Na blogu Vyzobaná slunečnice u Marty bylo vyhlášené téma "Nahodilá sbírka".No,u nás doma je sbírek strašně moc nenahodilých,ale jsou i ty,se kterými se jaksi nepočítalo a jaksi k nim došlo.... Největší naší domácí sbírkou jsou moje zvonečky-těch je momentálně asi 1300 ks. Dalším mým sběratelským úletem jsou turistické známky/asi 350 ks/ a cestopisné pohledy/nemám spočítáno,ale myslím tak 2000/ A ty nahodilé sbírky?Znáte to-někdo donese nějakou věc,pak dostanete podobnou...a už to jede..Tak u nás bydlí asi 25 panenek,z toho půlka s porcelánovou hlavou,staré klíče od dveří,keramika s modrým dekorem od kamarádky po její mamince,na zdi visí několik andělů..na ledničce máme magnetky z míst,kde jsme byli./nemám nafoceno/.. A ještě 2 sbírky máme:Když někam jedu dovezu si pokaždé malinký kamínek pro štěstí-už jich mám 3 misky.No,a pokud venku najdu prázdnou šnečí ulitu,tak ji vezmu.Nejdřív jsem je sbírala na dekorace-na věnce nebo do košíků a různých jiných aranžmá.Mám jich asi 2 velké mísy a ještě 2 velké zavařovačky o obsahu 3 litry.Ty ulity mě totiž fascinují-každá je jiná a každá krásná.Příroda vytvořila pro mě něco neobyčejného..Takový zajímavý domeček,do kterého se šnek schová ,když cítí nějaké nebezpečí.To mi připomíná mě-ráda cestuju,ráda jsem s Pavlem u něj doma,ale opravdu nejlíp je mi v tom našem domečku....Tady cítím bezpečí.

3 komentáře:

  1. Tak tohle bylo pro tebe to pravé téma. Tisíc třista zvonečku mě dostalo a to ostatní taky. Přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. Zdeni, tak tvoje sbírky mne dostaly. Nejen svojí rozmanitostí, ale i těmi počty. Koukám, že sbíráš Hrdějckou keramiku, tu jsem měla také, dnes ji má moje mamka. A Mírovo také, ta v té keramičce léta pracovala. :o) Kamínky, ale i kameny si z cest také vozím a anděly mám moc ráda. Obdivuji tvoji početnou sbírku zvonečků, to se hned tak nevidí.
    Přeji krásnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Wau! Zdeni, tak to je riadna zvončeková zbierka, ja som tie svoje počítala a mám ich zatiaľ okolo 50 :-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat