sobota 21. března 2020

V karanténě

Když byla vyhlášená karanténa,vůbec se mi to nelíbilo.No,co už naděláme-musíme to vydržet a modlit se za to,aby nikdo z našich blízkých neodešel tam,odkud už není návratu.. Ještě v pond+úterý jsme byli v práci,od středy doma. Vyčistila jsem skalky,přesadila pokojovky,udělala pořádek ve všech papírech,taky ve skříních.Poumývala zvonečky...osprchovala proutěný nábytek a oprala podsedáky. Mezi vařením,pečením,smažením atd...jsem šila ze zbytků srdíčka začala jsem vyšívat obrázek: Dnes jsem si udělala pořádek v potravinách ve špajzu-očistila zbytek česneku/pomáhal mi Roman/ a udělala česnekovou pastu: udělala jsem si domácí strouhanku z tvrdých rohlíků nastrouhala jsem si zbytek jablek do kelímků do mrazáku Jinak hodně čtu a louskám křížovky/bez čtení bych nemohla existovat/ Povídám si s kytičkami A taky sleduju Tv pořady-cestopisy,hobby pořady,přírodovědné a taky o tradicích nebo nějaké jiné vzdělávací./např AZ kvíz/.. Nuda u mě nehrozí!

4 komentáře:

  1. Srdíčka jsou moc milounká :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Teda Zdeni, ty se opravdu nenudíš. Také jsem toho hodně stihla, doma i na zahradě, ale ty jedeš. .o)
    Ta srdíčka jsou nádherná.
    Přeji klidné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Martina Slovácko23. března 2020 v 11:56

    Milá Zdeni. Stíháš fakt všechno. Já stíhám jen uvařit, upéct, malinko uklidit a jinak šiju roušky. Pro rodinu, sousedy a pro charitu. A šiju a šiju a šiju. Je potřeba, takže se fakt nenudím. Jsem doma pořád, protože jsem v ID a ani tak se nenudím, já to totiž neumím. Takže pracujeme a neustále něco dělejme, protože to je nejlepší lék na ponorku a depku, ale také na strach. Zdravím a mávám Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Tak všechny co jsme doma koukám to máme skoro stejné..Peču,vařím,gruntuju..Mezi tím časáky,cafe,tv...Užívám si to,,,Ila

    OdpovědětVymazat