úterý 6. září 2016

jaké je roční období?

Se zase trošku příroda asi zbláznila. Na dvoře máme už přes 20 let keř klokočí.Letos v létě půlka keře začala opadávat,až listy úplně zmizely.jsem si říkala-asi keř odchází.strašně mě mrzelo,že bychom ho museli vykácet,mám ho z odkopku keře,který pěstovala moje stařenka. Dnes jdu na zahradu kolem klokočí a dívám se-keř má na uschlých větvích nové světlounce zelené lístečky a začíná kvést.Tak na půlce je podzim-listy začínají opadávat a druhá půlka má jaro a kvete...Asi to moje klokočí vědělo,že by mi po něm bylo moc smutno.. Hold,příroda je mocná čarodějka..

2 komentáře:

  1. Krík cítil tvoju lásku a prebral sa z polomŕtveho stavu a keďže ti chcel ukázať, ako sa snaží, rozkvitol!

    OdpovědětVymazat
  2. Danuško,taky to tak cítím.je to kousek mého já..

    OdpovědětVymazat