pondělí 12. září 2016

nedělní Kroměříž

Uplynulý víkend byl nějaký moc hektický..Z původních plánů se jich uskutečnilo jen malinko,okolnosti nám nedovolily uskutečnit vše,na co jsme se chystali. V neděli jsme měli naplánovaný motorkový výlet někde do jeskyní.Jenomže mi bylo zle-přepracovaná,taky naštvaná,protože jsem potřebovala vyřešit jednu důležitou věc a nedařilo se mi..Jak naschvál.Ráno jsem uvařila oběd,pak jsem si musela lehnout.kolem poledne jsme měli odjíždět,ale nakonec Iris a Pepínovi přijela návštěva,tak jsme přemýšleli,jestli a kam se zajedem podívat.Nakonec padla volba Kroměříž-zámek,už jsme tam dlouho nebyli(oba dva ještě se svojí základkou),navíc už dlouho jsme se tam chystali a taky to je blízko. Zámek je tam krásný,je zapsaný i v památkách UNESCO.Prohlídka zámku trvala asi hodinu a půl.Mladá slečna průvodkyně toho o zámku uměla opravdu hodně.Jediné mínus-nemohlo se fotit.tak aspoň několik malinko fotek.. Kroměříž je krásné město s historickým středem.Kromě zámku je tu Podzámecká zahrada,Květná zahrada,Mincovna nádherné Velké náměstí s domečky s podloubími..Několik kostelů,starobylá vodárna.Jezdíme tu několikrát do roka.Je tu spousta malinkých obchůdků,např.super ANTIKVARIÁt. Všem návštěvu Kroměříže vřele doporučuju.Z.

1 komentář:

  1. Tak ja som tam bola tiež dávno, na základke :-)
    Záhrady v Kromeríži mi utkveli v pam§ti ako tie nejkrajšie, čo som kedy videla!
    Dúfam, že si už fit a problém je vyriešený!!!
    Pááá

    OdpovědětVymazat