úterý 27. září 2016

Šotek

...nebo já nevím,kdo-jestli nějaký zlý duch se usadil u nás doma a zkouší moji trpělivost a nervy... Před 14 dny-sednu si k pc,že budu psát na svůj blog.najedu na něj-a nic..špatné heslo,zkoušeli jsme všecko možné,co by přicházelo v úvahu,a nic.nakonec nám to ukázalo-heslo změněno před 7 měsíci.Kdo by ho,proboha,kdy měnil,když bylo furt to samé?dodnes je mi to záhadou.Byla jsem z toho špatná-při představě,že budu muset založit blog nový a tento opustit.Ale pomohla náhoda,švagr Peťa mi to dal do kupy,teď tu mám heslo zcela nové a snad už to bude o.k. V té době se mi pokazil i můj foťák(je v záruce,už putoval do servisu),a to zrovna to ráno,kdy jsem ho potřebovala na odpoledne na třídní sraz nás-padesátníků.Naskytlo se řešení,foťák mám momentálně jiný(tu samou značku,jen je jiné barvy),tak můžu fotit.huráá!! Aby toho nebylo málo,opět mě chytly moje zuby..Nevím,za co mě kdo trestá,protože to je taková ukrutná bolest!u paní zubařky jsem snad víc jak doma.. No,a doma máme jak po výbuchu,děláme rekonstrukci topení,trochu i vody a asi i koupelny,k tomu pak-samozřejmě-malování celého baráku....A protože se to dělá po práci,tak to bude ještě chvilku trvat.Snad do Dušiček to zvládnem.. Nestíhám skoro nic z toho,co bych chtěla..Nosím noviny,chodím do Osevy,snažím se zpracovat zbytek výpěstků ze zahrádky na zimu...vařím,peru,uklízím(momentálně jen to nejnutnější).A těším se,jak to tu všecko bude vonět novotou..

1 komentář:

  1. Keď sa začne lepiť smola, nevie kedy skončiť :-(((
    Ale našťastie sa vždy všetko utrasie a bude lepšie!

    OdpovědětVymazat