pondělí 5. září 2016

Zahrada Stříbrnice-září 2016

Několik málo fotek..Už se to blíží k podzimu.Červenají šípky,listy stromů i některých kytiček se začínají zbarvovat do podzimních tónů.Trošku jsem fotila.Pavel pokračoval v technických pracích-dělal přípojku na eletriku k Wc.já jsem se bavila skalkami,shrabáním posečené trávy,pojídáním zralých hroznů(mňam!),na broskvičce,která nám na jaře omrzla,jsem udělala řez větví.Posbírali jsme dřevo,co tu bylo na hromadě už několik let a odvezli jsme ho do Kojetína.Otrhala jsem rajčata....A odpočívala jsem...po náročném týdnu.Bylo tu krásně.Zpívali ptáci,semtam bylo slyšet v dálce nějaké auto .měli jsme tu malinkou ještěrku,ohřívala se na kameni na skalce.Byla tak malinká..ale krásná.Původně byla sobota naplánovaná úplně jinak,ale skrz moje zuby zas nic.. Večer jsme si dali koupel ve vířivce,popovídali si o všem,co se u nás stalo přes týden a domlouvali se na zítra..bude výlet na motorkách,cíl jasný-tentokrát něco pro pány-ale i pro nás,ženský..těším se...

1 komentář:

  1. Zdeni, veru aj to bol krásny deň, aj keď to nebolo na cestách! A veru si zaslúžiš oddych, relax, trocha vypnúť a vnímať krásu všedných dní! Faktto už dýcha jesennými farbami. Aj keď sú dni ešte horúce - dnes ale už veru nie a prší - večer a ráno je jasné, že jeseň je tu.
    Som zvedavá na naplánovaný výlet, určite to bude pekné, tak odfoť aj pre mňa 😜
    Pa

    OdpovědětVymazat