úterý 27. září 2016

můj další úlovek

Minulý víkend jsme měli v obci přistavené kontejnery na velkoobjemový odpad.No,a jak myslíte,že to dopadlo? Tak si jdu v sobotní ráno s novinami a podívám se a je to jako vnuknutí-vem to!a to jsem se podívala jen tak jedním okem..Tak jsem tam hned poslala mlaďochy s autem a vozíkem..Dovezli starodávné dřevěné sáně za koně(příští rok na nich budou kytičky),ukážu je příště,momentálně jsou schované za materiálem na vodo-topo...Dál dřevěnou bedýnku z poctivého dřeva a s krásným starým nápisem-v té už mám cibuli na zimu..No,a šuplíkovou komodu!je zelená,má urvané úchytky na šuplících,trošku odrbaná..Dostane nový kabátek-korpus bude tmavší a šuplíčky světlé-obojí modré,samozřejmě.A už mám koupené nové úchytky.Dostane druhou šanci u mě v ložnici-šuplíků není nikdy dost!

1 komentář:

  1. Tak to viem, že ty tomu dáš druhú šancu! Jedni vyhadzujú a druhí domov nosia :-)

    OdpovědětVymazat