pondělí 5. září 2016

Soukromé auto-moto muzeum Kopřivnice..

On Vám byl blonďák s červenou bugatkou, co má lesk jako nový míč,zval mě na drink a na zmrzlinu s oplatkou, no-já jsem z toho byla celá pryč... Tak tato písnička od Nadi Urbánkové se mi vybavila,když jsme se ocitli v krásném muzeu... Těch krásných převážně prvolepublikových autíček a motorek tu je spousta.A já jsem si připadala,jak v Jiříkově vidění..To je krása!Nepochopím,jak to lidské ruky mohly někdy vytvořit-bez vymožeností,jako mají konstruktéři dnes..Je tu i koutek k sezení,kde je možné si dát občerstvení.se starým pianem,starým gramofonem...pojďte nahlédnout: kdyby mi někdo před 5 lety řekl,že budu milovat auta a motorky,tak bych si klepala na čelo.Ale co jsem s Pavlem,miluju to.vůni benzínu...já-neřidič... V přízemí tohoto muzea je cukrárnička a hlavně pro mě a pro stejně praštěné lidičky prodejna pro tvořivé ručičky.koupila jsem si jen ubrousky na dekupáž,ale rozhodně se tu budu snažit ještě vrátit.Je tu opravdu všecko-od věcí pro korálkování,vyšívání,pletení,dekupáž...knoflíky,dřevěné komponenty,...pro tvoření z papíru.prostě vše-a za dobré ceny. a v cukrárně jsme náš výlet zakončili pohárem.mňam!

Žádné komentáře:

Okomentovat