neděle 14. září 2014

další střípky od nás

Ahojte moji milí,
tak se zase dostávám konečně k psaní...nestíhám-jak jinak.pořád v poklusu.a nedám si pokoj..
Doma snad budeme mít brzo dodělanou menší rekonstrukci-aspoň teda  to,co jsme si dali za úkol do letošní zimy....Šatna-už bude hotová snad během 2 dnů-chybí pověsit obrázky,poličky a dát umývadlo...v chodbě a v koupelně pověsit nové radiátory a na verandě zazdít dveře a vymalovat...
Podle počasí ještě možná stihnem zaomítat 2 menší části zdí na dvoře.Uvidíme.
Jinak doma se pořád něco děje-chystala jsem sběr papíru pro děti z místní školy-schovávám jim všecky papíry,co mi přijdou pod ruku..byla toho zase pěkná hromádka


Venku pršelo několik dní,tak jsem toho využila,vyžehlila hromadu prádla,taky hodně po chvilkách četla a louskala křížovky...a tvořoila-tentokrát pro  myslivce-přání-knihy.Myslím,že se mi docela povedly:
Včera jsme byli na blešáku v Přerově-mám nový zvoneček do sbírky a taky jsem se zamilovala-do krásnýho malinkýho ježečka-už má svoje místo u mě v ložnici na poličce

No řekněte-není milý?



Dneska jsem trochu i odpočívala,sice jsem vařila svíčkovou a žehlila,přivrtali jsme předsíňovou stěnu,co jsem si včera koupila ve Slušovicích...a začala jsem zavařovat dýni-zatím tu menší,ta větší mě čeká nevím kdy.
Zatím toho bylo 18 sklenic.a tady ta obrovská dýně mě ještě čeká:
Opravdu je přes celý kolečka!!U nás dÝŇOVÝ KOMPOT MŮŽEM VŠICHNI.A MÁM NA NĚJ SUPER RECEPT-TADY JE:
5 KG NAKRÁJENÉ DÝNĚ NA KOSTIČKY
1,5 KG CUKRU KRYSTAL
2 L VODY
0,25 L OCTA
HŘEBÍČEK,CELÁ SKOŘICE,
1 ANANASOVÁ TRESŤ
2 NAKRÁJENÉ UMYTÉ CITRONY
VŠE SE UVAŘÍ DO SKORO MĚKKA,DÁ JEŠTĚ TEPLÉ DO SKLENIC,ZAVŘE A STERILUJE SE NA 80 STUPNÍCH ASI 15 MINUT.

A JEŠTĚ vÁM TU MUSÍM DÁT FOTKU NAŠÍ ZVĚDAVÉ DOROTKY...
tAK VŠEM DOBROU NOC!!

Žádné komentáře:

Okomentovat