pondělí 1. září 2014

můj splín...

ahojte...
dnes mám splín-u mě to bývá málokdy,ale dnes to OPRAVDU stojí za to..TEDA-lépe řečeno-mám dnes proměnlivou náladu jak už dlouho ne...
Ráno jsme s mým EX odvezli Adélku na učiliště-bude na internátě,nikdy sama takhle nebyla..je to nové pro nás všecky.Ale nejvyšší čas,aby se osamostatnila..Včera brečela,že tam nechce..Ale dnes už je to v pohodě,volaly jsme si spolu a už tam má kámošky a je vše O.K.
Horší se mnou...Nevím,jestli jsem tak přepracovaná a unavená,všecko mi dnes vadí a       mrzí mě,jak se někteří lidé ke mně chovají.A nejhorší je to,že to jsou ti,o kterých jsem si myslela,že by mě snad mohli mít rádi a mohla bych se o ně opřít..Ale dnes jsem poznala,že opravdu jsem se v nich pořádně spletla...
Můj dnešní večer je plný slz-přímo krokodýlých...Bude mi za pár let 50.ale bulím jak malá holka.
Nejsem žádná filmová hvězda,mám spoustu nedostatků,mám špeky..Ale aby mi to pořád někdo opakoval dokola...
Jsem na pracáku,ale mám 2 dohody(copak já můžu za to,že práce natrvalo není?),ráno lítám po celé dědině s novinama,vstávám denně v 5 hod.a musím vyjít do kopce,než to tu obejdu..a pak do Osevy,ještě doma-barák jak hrad a jsme tu na to s dětmi samy...A když o Vás někdo z blízkých řekne,že jste shnilá...mrzí to.nezastavím se celý den..
nemám miliony,nevlastním žádnou banku,ani jsem nedědila po žádné zámožné tetičce..nemám peníze nazbyt..A dozvíte se,že máte mít našetřeno tolik a tolik.a z čeho?platím sobě i dětem pojistky se spořením..zbytek padne na jídlo a na poplatky..nějaké oblečení z výprodeje nebo ze sekáče..nemám žádný kousek zlata,na krku nosím malinkaté srdíčko z kamínku na kožené šňúrce-dárek od dětí ze školy v přírodě asi před 12 lety..a pro mě to cennější než studený kov..letos trošku opravujem dům,nakupuju po inzerátech,výprodejích...a hodně            věcí si dělám sama.A tak jsem se dověděla,že jsem rozhazovačná..Strašně by mě zajímalo,kde rozhazuju peníze..
doma-vybavení nemám nové,hodně po babičce,hodně od kámošek(natírám pořád jak blbec),hodně věcí z inzerátů..a myslím,že to tu máme docela o.k.a když Vám někdo řekne,že máte CHATRČ a veteš,tak to mě dorazilo...protože jsem se tu už nadřela opravdu jak vůl...a zařízené mám podle toho,kolik mám peněz a v čem se cítím dobře..Pro mě má větší cenu staré křeslo z bazaru před novým luxusním-cítím se v něm skvěle-zvlášť,když jsme tu všichni spolu a můžem si vykládat,bavit se o škole,o                             všem možném,o školních i prázdninových láskách.Hodně mě to mrzí...Jsou lidi,kteří prostě vědí,že raní ,a přesto toi udělají...a očividně jim to udělá dobře..
Kamarádka mi řekne-vykašli se na to,ale já tu bulím...prý boží mlýny melou...no,jak kde a u koho..dnes má opravdu pocit,jako bych byla někde strašně moc hluboko na dně.třeba zítra bude líp.uvidíme...

                                 dobrou noc

Žádné komentáře:

Okomentovat