úterý 9. září 2014

střípky posledních dnů...

Zdravím Vás,moji milí..
Tak se konečně dostávám k psaní-nějak OPĚT nestíhám..Doma blázinec-začátek školního roku a pro nás je to něco nového v tom,že Adélkka je v 1.ročníku a je na internátě.jinak to nešlo,musela by 2xpřesedat,aby se dostala včas do školy.Ale uklidňuje mě,že je v krásném prostředí(Svatý Kopeček u Olomouce),ve třídě je jich málo-je to speciální škola,jsou tu většinou žáci s nějakými zdravotními problémy.tak tu je např.s Adélkou na pokoji nedoslýchavá spolužačka.Ve škole i na praxi se jim hodně věnují,používají tu i např.znakovou řeč.
Vpátek jsem si pro Adélku jela,aby věděla,jak bude jezdit-nikdy vlakem nejezdila-naštěstí má z Ol do Přerova dobré spojení a z Př k nám ji jede taky každou hodinku.V ned už jela na internát sama a zvládla to na jedničku.
Protože jsem v pátek měla po příjezdu na Kopeček chvilku čas,tak jsem si prošla obchůdky a           udělala si radost-opravdu po dlouhém boji samé se sebou-jsem si po dlouhé době koupila šaty.Nejsem na tom zrovna finančně moc za vodou,ale prostě jsem neodolala.Byly ve výprodeji-v obchůdku Batavia a padly mě tak do oka...a pak jsem si v zahrádce u cukrárny dala    výborné Vídeňské kafíčko,šla se podívat do kostela-ale byl zavřený,tak jen tak zvenku...Miluju taková místa a vždycky si říkám,kolik to muselo stát dřiny a peněz,než vznikla taková krása.A jaká je to škoda,že některé památky chátrají..Naštěstí,v tomto případě to neplatí-tady je kostel nádherný!!
V sobotu ráno jsem se svým tatínkem vyrazila na houby-máme už svoje místa..a pak doma jsem čistila...klidně bych jela letos ještě jednou-ale mám málo času..

Tak vidím,že moje druhá fotka s houbami se objevila úplně jinde,než měla být..
a tady už zpracované...a nachystané do mrazáku.a ještě zbyla miska hříbků pro přítelovu maminku








V neděli(ačkoliv bylo ještě dost práce)jsme se jeli podívat na pouť do Dubu nad Moravou.je tu nádherný kostel.Tady aspoň na chvilku zapomene na starosti..Pro mě jedno z magických míst..Kostel..jakýkoliv..I když nejsem žádná "kostelní myš"-tady si řeknu-Pane Bože,dej,ať jsme všichni zdraví..








Pouť-spousta stánků a spousta atrakcí-kolotoče,houpačky,ruská kola,klece,dráhy...cukrová vata,turecký med,perníková srdíčka všech velikostí..ale taky povlečení,oblečení,brousky na nože,hračky pro děti MAde in china.fujtajbl.Myslela jsem si,že tam bude víc stánků s rukodělnými výrobky-a byla tam jen v jednom keramika a asi ve dvou proutěné zboží.škoda.Ale dostala jsem od Páji krásný šátek na krk..   


Tak bych měla pomalu dopsat-nějak už tu dlouho ŤUKÁM do klávesnice.Tak přeju všem pěkný den!! ¨¨

Vaše Zdena         

Žádné komentáře:

Okomentovat