úterý 9. září 2014

Kytičky...

Miluju kytičky-pokojovky(mám jich asi stovku),venkovní-balkonovky,trvalky,skalničky a taky luční...A protože to o mě moji blízcí ví,tak dostávám občas nějakou tu kytičku..Minulý týden přijela kamarádka se slovy,že mi veze 2 africké fialky.a taky 1 břečťan....Byly v zuboženém stavu-v obchodě za 1,-káčé-prostě přelité-listy shnilé..ty jsem nejdřív odstřihla a jsem řekla kytičkám,že u mě se budou mít jak v bavlnce,když neumřou...Dnes je mám 8.den-a tady je výsledek:(Dostaly už i nový kabátek-keramické obaly-ty puntíkaté-původně misky na polévku-zakoupené u nás v coopu za 49,-/ks a ten hnědý už jsem měla dřív z bazaru)


a ještě 1 zachráněná orchidej-nalezená asi před 2 měsíci vyhozená na kontejneru s bioodpadem u nás ve vesnici-byla odkvetlá,přelitá vodou ,s polámanými listy...našla jsem ji při ranní roznášce novin.a Teď krásně rozkvetla-stačilo nepřelívat,usrřihnout pošramocené listy a přesadit:
Ale to už je opravdu všecko..valím za chvilku do práce..

Žádné komentáře:

Okomentovat